חימום תת רצפתי – למה כדאי לכם להתקין?

כשאנחנו בוחרים בשיטה לחימום הבית שלנו יש מספר דברים שצריך לקחת בחשבון, ביניהם יעילות, נוחות, מחיר וכדומה. אם אתם נמצאים בשלב בו אתם מתלבטים איזה שיטה עדיפה עבורכם ועבור הבית שלכם, אנחנו פה בשביל להציג את היתרונות הרבים שיש למערכת חימום תת רצפתי, כך שתוכלו לבצע את ההחלטה השקולה והנכונה ביותר עבורכם!

מהי מערכת חימום תת רצפתי?

מדובר בשיטה לחימום בית שמותקנת מתחת לרצפה שלכם ומאפשרת חימום של החללים השונים ברחבי הבית. באמצעות התקנה של צינורות שמזרימים מים חמים מתחת לרצפה, כלל המשטח מתחמם ואיתו החדר כולו. ניתן לשלוט על הפמפרטורת הרצויה שלנו וליצור חום אחיד בכל חללי הבית. ניתן להתקין חימום מסוג זה בכל חדר של הבית, כולל האמבטיה, חדרי השינה, המטבח ועוד. בכדי להתקין פתרונות חימום לבית פרטי או לחללים גדולים יותר, יש לפנות לגורמים מוסמכים להתקנת חימום תת רצפתי כגון חברת אקוהיט. 

יתרונות התקנת חימום תת רצפתי

הנה כמה מהיתרונות הקיימים להתקנת מערכת חימום תת רצפתי בבית שלכם.

התפשטות חום אחידה

חימום תת רצפתי מאפשר לחום להתפזר בכל החדר בצורה אחידה, וזאת בניגוד לסוגים אחרים של מערכות חימום שלעיתים מחממות אזורים מסוימים בבית יותר מאחרים. בדרך זו הבית מתחמם במהירות ומאפשר לכם ליהנות מטמפרטורה נעימה בכל שעות היום.

שימוש יעיל בחשמל

מערכת זו משתמשת בחשמל בצורה חכמה ויעילה, יותר משיטות אחרות, דבר שיכול להוביל לחיסכון בחשמל ובעקבות כך לחיסכון בכסף שלכם. לא רק זה- מדובר בפתרון אקולוגי וסביבתי יותר מתנורי גז ותנורי חימום חשמליים אחרים.

פינוי קירות וחלל

כשאתם בוחרים להתקין את החימום מתחת לרצפה, אין צורך בשימוש ברדיאטורים, תנורים ומזגנים. דבר זה מפנה שטח רב בבית שלכם אותו אתם יכולים לנצל לריהוט, עיצוב הקירות וכדומה. זהו גוף חימום שאינו נגלה לעין ולכן הוא לא מייצר מראה מסורבל!

יכולת שליטה על טמפרטורה

ברוב מערכות חימום תת רצפתי יש אפשרות לשלוט על הטמפרטורה המדויקת של החום בבית. כך אתם יכולים לבחור בחום האידיאלי עבורכם ועבור שאר בני הבית.

שליטה על חללים שונים בבית

את המערכת ניתן להתקין בכל הבית וניתן גם לשלוט בנפרד על כל חלל וחלל. כך אתם יכולים לחמם חדר אחד יותר וחדר אחד פחות, וזאת בהתאם לשהייה שלכם בחללים אלה. דבר זה מאפשר גם לחסוך בחשמל וגם להתאים את החימום לצרכים שלכם באופן נקודתי.

שומר על הבית מאבק

יתרון פחות מוכר של מערכת חימום תת רצפתי מתבטא בכך שהיא ממזערת את הצטברות האבק בבית. רדיאטורים לדוגמא מזרימים אוויר לחדר, דבר שגורם להצטברות אבק. שימוש בחימום תת רצפתי מונע דבר זה, לכן הוא הופך לפתרון חימום אידיאלי לבתים בהם יש דיירים שסובלים מאסטמה, אלרגיות וכדומה.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

רוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש עולה לאתר?

תוכן עניינים

הצטפרו לדיוור והשארו מעודכנים!

דילוג לתוכן