מוצרי איפור – חשיבות ההתאמה לעורך

עם כל מוצרי היופי בשוק, זה יכול להיות קשה לדעת אילו מהם מתאימים לסוג העור שלך. אם את לא בטוחה איזה סוג של איפור לקנות, אל תדאגי – אנחנו כאן כדי לעזור! בפוסט זה, נשתף כמה מהטיפים שלנו כיצד לבחור את מוצרי האיפור הטובים ביותר לסוג העור שלך. בין אם יש לך עור שמן, יבש או מעורב, דאגנו לך! בואי לגלות כיצד לבחור את האיפור המושלם לעור הפנים שלך.

מצאו את מוצרי האיפור שמחמיאים לצבע העור האישי שלכם.

עם כל כך הרבה מוצרי איפור לבחירה, למצוא את המוצר הנכון והמתאים לגוון העור שלך יכול להיות מאתגר. ביצוע מחקר קטן או אפילו ביקור בדלפק האיפור בחנות הקרובה לביתכם יכול להפוך את בחירת האיפור לפשוטה יותר. אני אישית מוצאת שגווני בסיס על העור שלי הם הדרך הטובה ביותר לקבוע אם המוצר מתאים לי. במידת האפשר, הקפידו לבדוק את האיפור באור טבעי כדי לוודא שהוא נראה אותו דבר בחוץ כפי שהוא נראה בתוך החנות. אם אתם לא מצליחים להחליט בין שני גוונים, לכו על האופציה הבהירה יותר – סביר להניח שהוא יתאים לכם טוב יותר מאשר איפור מעט כהה עבור העור שלכם. לבחור את האיפור הנכון הוא קודם כל להבין ולדעת מה באמת הגוון של העור שלנו, ומה המראה שנרצה להשיג בעזרת האיפור.

החליטי איזה סוג של מראה את רוצה לכבוש עם האיפור שלך

להחליט איזה מראה איפור את רוצה להשיג יכול להישמע כמו עניין מסובך, אבל עם קצת הכנה וקצת הבנה במוצרי איפור, תוכלי ליצור את אסתטיקת האיפור המושלמת. ראשית, את רוצה משהו מינימלי? תוסס? בולט? צבעוני? משהו שידגיש לך את עצמות הלחיים? או אולי כזה שיכסה פצעונים? לאחר שהחלטת על המטרה שלך, הקדישי זמן לבדיקת מוצרי איפור שמתאימים למראה הזה. זה יכול להיות כל דבר, החל איפור בסיס או סומק ועד צללית ונצנצים. התנסי במדריכי איפור וסקירות חדשות באינטרנט, כך שתוכלו להרחיב את כישורי האיפור שלך וליצור מראה מדהים עוד יותר בעתיד!

בחרי את הבסיס המתאים לסוג העור שלך

אם את רוצה שהאיפור ייראה מושלם באופן טבעי, וודאי שאתה בוחר את מוצרי האיפור הנכונים לסוג העור שלך. בעוד שמוצרי איפור רבים מתויגים כ"אוניברסליים" ו"מתאימים לכל סוגי העור", אין באמת דבר כזה כשמדובר באיפור. בסיס או סומק המיועד לעור שמן לא יפעלו כלל כאשר מורחים אותו על עור יבש; ולהיפך! הקפידי לקרוא את התווית ולבדוק אם המוצר מיוצר במיוחד עבור סוג העור שלך לפני ביצוע הרכישה.

בדיקת מוצרי איפור על גב ידך אינה דרך אמינה מספיק כדי לקבוע אם האיפור מתאים לעור הפנים שלך, אז אל תהססי לשאול מומחים או נציגי שירות לקוחות בחנויות יופי לחוות דעתם. טיפ נוסף – תמיד עדיף לבחור איפור בהשראת מרכיבים טבעיים התואמים את תת הגוון שלך כדי ליצור גימור יפה ומתמשך.

קונסילרים והיילייטרים יכולים לעשות הבדל גדול

אם את מעוניינת לעשות הבדל גדול במראה האיפור שלך מבלי שתצטרך להשתמש בתריסר מוצרים ולהשקיע שעות בשכלולו, אז קונסילרים והיילייטרים הם בהחלט הדרך שלך להתאפר. לא רק שהם גורמים להשפעה דרסטית שיכולה להיות גלויה ברגע, אלא שהם גם רב-תכליתיים ויכולים לגרום לך להיראות ערנית או להעניק לפנים שלך תוספת עדינה של נפח. קונסילרים רבים, ובייחוד של חברת מאלו ווילז, יכולים לעזור לך להסתיר עיגולים כהים, פצעונים, קווים עדינים או כל סוג אחר של פגם בעור בעוד שההיילייטרים מפיצים זוהר מפתה שבטח יגרום לכל אחד לשים לב לתווי הפנים המדהימים שלך. עם שני מוצרי האיפור המוערכים האלה, תבחיני בראשים מסתובבים ולסתות נופלות תוך זמן קצר!

השפתון או הגלוס המושלם יכולים להשלים את המראה שלך

שום דבר לא יכול לשפר את המראה שלך מהר יותר מאשר החלקה של שפתון או גלוס. בין אם את צריכה להיראות רשמית לראיון עבודה, אלגנטית בשביל דייט אינטימי, או אפילו אם תבחרי במראה אקזוטי לאירוע מיוחד, השפתון או הגלוס המושלם יכולים להקפיץ את ההופעה שלך! עם כל כך הרבה צבעים וסגנונות המציפים את שוק היופי בימים אלה, בטוח תוכלי למצוא את הגוון הנכון ואת רמת הברק אידיאלי שמתאימים לעור שלך כמו כפפה ליד.

מציאת האיפור המושלם לעורך לא חייבת להיות קשה. על ידי יישום של הטיפים הפשוטים הללו, אתם יכולים ליצור מראה פנים מושלם שיגרום לכולם לקנא.

רוצים לרכוש מוצרים של מאלו ווילז? אנחנו ממליצים מאוד על ביקור באתר של דיל קוסמטיקס שמציע מחירים סודיים:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

רוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש עולה לאתר?

תוכן עניינים

הצטפרו לדיוור והשארו מעודכנים!

דילוג לתוכן