איך לשמור על העור שלי צעיר ורענן?

העור שלנו ובריאותו אומרת עלינו הרבה ובעיקר משפיעה על הנראות שלנו. אפשר ואפילו קל לשמור על עור צעיר ורענן, בעזרת נקיטת כמה צעדים יחסית פשוטים. אם אתם רוצים לשמר את מראה העור הצעיר התחילו בטיפים הבאים, הם בחינם!

3 טיפים קלים לשיפור בריאות ונראות העור

העור שלנו יכול לגרום לנו להראות צעירים בשנים רבות אם ננקוט את הצעדים לשמור עליו ולטפח אותו. התחילו בטיפים הבאים:

  1. הרבו בשתיית מים

העור שלנו משגשג כשהוא מקבל מים מהגוף. כמובן שמים הם חיוניים לכל מערכות הגוף, וכך גם לעורנו. במצב יבש נוצרים בעור שלנו רווחים מיקרוסקופים המאפשרים חדירה של לכלוך וחיידקים לעור, וכאשר אלו מתיישבים בעור הם עלולים לגרור לפצעים ואף זיהומים.

  1. מיתון חשיפה אל השמש

מלבד ההימנעות המומלצת מהתייבשות העור שצוינה בסעיף הקודם, חשיפה ממושכת לאור השמש ולקרני UV תגרום לקמטים, כתמי פיגמנטציה, כוויות, ונמשים. מומלץ להיות ערים לזמן החשיפה ולהשתמש באמצעי הגנה כמו כובע, משקפי שמש, וקרם הגנה מהשמש.

  1. הקפדה על תזונה נכונה

התזונה שלנו משפיעה רבות על הבריאות שלנו, גם הפנימית אך גם החיצונית. אוכל עתיר בשומני טראנס יגרום לפצעונים בעור הפנים, בעוד מזון המכיל נוגדי חומציות מגנים מפני השמש, ואלו עם חומצות אומגה שומרים על חיוניות ולחות העור.

לסיכום

תוכלו כבר היום לשמור על עורכם בעזרת הטיפים הקלים האלו, ובנוסף להם חשוב לזכור שכל אדם ושונה וכך גם צרכי העור שלנו ולכן חשוב להכיר את העור שלכם ולהעשיר אותו בקרמים המתאימים לכם ביותר.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

רוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש עולה לאתר?

תוכן עניינים

הצטפרו לדיוור והשארו מעודכנים!

דילוג לתוכן