אני רוצה כמו שלה: איך אפשר "לחקות" איפור של מישהי אחרת?

כל אישה מצאה עצמה רגע לפני אירוע או מפגש מסוים תוהה איך להתאפר, באילו מוצרים להשתמש ומה יראה הכי מתאים. גם אם מדובר באיפור קליל ליום יום זו יכולה להיות משימה מאוד פשוט עבור נשים מסוימות ולחלקן זוהי כמעט משימה בלתי אפשרית. במאמר זה נבין כיצד להתאפר נכון לכל סיטואציה ולגמרי לבד! בעזרתם של מדריכי איפור וטיפים שווים מהרשת.

מהם המוצרים הבסיסיים לאיפור מוצלח?

כל חייך ויתרת על איפור כי הרגשת שזה פשוט נוח לך יותר, אבל עכשיו החלטת שאת רוצה להתנסות בזה קצת, אז איך להתחיל?. דבר ראשון נתחיל בבסיס, לכל אחת יש גוון עור שונה שיש להתאים לו מייק שיצור גוון אחיד לעור, ישנם מספר דרגות כיסוי למייק אפ, בחרי את ההכי מתאימה לך, כיסוי קליל, או מלא. נעבור לסומק, הסומק נותן לנו זריקת צבע מרעננת לפנים ולכל גוון עור יש את צבע הסומק המחמיא לו. איפור עיניים יכול להיות כיפי ובכדי להדגיש ריסים נשתמש במסקרה ואייליינר להדגשת צורת העין.

מעולם לא התאפרתי, האם אוכל להצליח לבד?

כמובן! האמיני בעצמך, כולן התחילו מניסוי וטעיה, ככל שמתרגלים יותר כך משפרים את יכולות האיפור ואין מה לחשוש. התחילי בדברים הפשוטים כמו מריחה אחידה של המייק אם על הפנים ולאחר מכן מריחת סומק שיתפזר בצורה טבעית על הלחי. כשתרגישי בטוחה יותר עברי לאיפור העיניים מרחי בעדינות מסקרה וגלי מהי השיטה הקלה ביותר בעיניך, כשתרגישי מוכנה עברי למריחת אייליינר. האייליינר יכול להיות משימה מאתגרת גם לנשים עם ניסיון, ישנם טיפים ושיטות למריחה כמו סלוטייפ שיגדיר את הצורה.

היכן אוכל להיעזר במדרכי איפור?

הדרך הכי טובה ללמוד היא מאדם שכבר יודע, ומה יותר טוב מצפייה של מדריכות איפור ביוטיוב?. ביוטיוב תוכלי למצוא המון מדרכי איפור של בנות שזה המקצוע שלהן או התחביב שלהן, תוכלי לראות המון סגנונות ורמות משתנות של קושי. היתרון בצפייה במדריך מצולם היא שאת יכולה לראות את הדרך שבה אותן בנות מאפרות וכך לשפר את האחיזה והשיטה שלך. בנוסף אותן מדריכות מפרטות מהם הפריטים בהם הן משתמשות וכך את יכולה לרכוש את אותם הפריטים בדיוק ולנסות את המראה בעצמך.

לסיכום:

חפשי באינטרנט מדריכה אחת או שתיים שמצאו חן בעינייך והצלחת להבין את הדרך בה הן מסבירות איך להתאפר. בדרך כלל לכל מדריכה יש סרטוני הדרכה של מגוון סגנונות איפור, למראה יום יומי או לערב. רכשי כמה פריטי איפור שמצאו חן בעיניך רלוונטיים למראה שאת רוצה ליצור, ורכשי מברשות טובות שיקלו על תהליך האיפור. כל שנותר לך לעשות הוא לבחור את המראה המיועד, לצפות בסרטון ולהתחיל לתרגל, אנחנו מאמינות בך!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

רוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש עולה לאתר?

תוכן עניינים

הצטפרו לדיוור והשארו מעודכנים!

דילוג לתוכן