האם הוא מתאים לפציעות ספורט?

איך עיסוי יכול לסייע בפציעות ספורט?

פציעות ספורט הן פציעות שלרוב נגרמות ממאמץ, מתיחת שרירים או נקע למשל, ואלה הם לרוב באמת כאבים ובעיות שנוגעים לשרירים ולגוף עצמו, וכך גם יכולים להיפתר עם המגע הנכון והחימום הנדרש. לכן בכל פציעת ספורט הקשורה באירועים שקרו בתוך הגוף עצמו ללא פגיעה חיצונית – עיסוי בהחלט יוכל לשפר את המצב, עם הידע הרפואי הנכון כמובן והתנועות המתאימות לפציעה.

האם עיסוי רפואי מתאים גם לפציעות ספורט?

העיסוי שהכי יתאים למטרות אלה של פציעות שנגרמו במהלך מאמץ וספורט, יהיה העיסוי הרפואי או עיסוי ספורט, שכן אלה ממוקדי מטרה לסיוע בכאבים, שחרור שרירים, והחזרת התנועה המלאה והבריאה אל חלקי הגוף. לעומת עיסויים אחרים שמוכרים כיום, העיסוי הרפואי ממוקד באמת במטרות רפואיות, וכך הוא מתחילתו ועד סופו מתעסק בריפוי ובהחלמה של הפציעות, ולא בפינוק, רוגע ושלווה כמו כל עיסוי אחר.

כל כמה זמן כדאי לבצע עיסוי רפואי?

עיסוי רפואי הוא עיסוי בריא שאין הגבלה בביצועו ולכן ניתן לבצעו בכל פעם שיש לכם איזו הגבלה ואי נוחות בגוף ובתנועה, ובמיוחד כאשר אתם סובלים מכאבים או זקוקים לשחרור מהיר עקב אירוע, טיול וכדומה. ספורטאים, יזדקקו לעיסוי הרפואי באופן תדיר יותר לרוב משאר הלקוחות, והם אכן נוהגים לגשת לעיסוי כזה באופן תדיר כדי לשמור על חופשיות תנועה מיטבית.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

רוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש עולה לאתר?

תוכן עניינים

הצטפרו לדיוור והשארו מעודכנים!

דילוג לתוכן